Положення

про Раду профілактики правопорушеньсеред учнів

Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої

школи-інтернату І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради

Шкільна рада профілактики правопорушень серед учнів створюється у Новомиргородській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів із числа педагогічних працівників школи, представників правоохоронних органів, старшокласників і є складовою частиною системи шкільного самоврядування.

Завдання Ради профілактики правопорушень серед учнів :

1.Створити максимально сприятливі умови для співробітництва педагогів, учнів та їх батьків, з метою запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей і підлітків

2.Сформувати єдиний шкільний колектив із здоровим моральним мікрокліматом

3.Забезпечити координацію усіх шкільних ланок, які організовують життєдіяльність учнівського колективу

4.Постійно підвищувати ефективність виховної роботи з учнями

5.Сприяти розвитку учнівського самоврядування

6.Формувати громадську активність, самостійність, відповідальність учнів

7.Здійснювати профілактику негативних проявів поведінки учнів

Організація роботи Ради профілактики правопорушень серед учнів:

Шкільна рада профілактики правопорушень серед учнів складається із 7-9 осіб у залежності від загальної кількості учнів у школі.

Із числа працівників школи до ради входять заступник директора з виховної роботи, соціальний педагог, шкільний психолог, вчителі-предметники.

Із числа старшокласників до складу ради входять представники або голови учнівського самоврядування.

Періодичність засідань визначається в залежності від загального стану профілактичної роботи у школі, обстановки у місті, необхідності у рішучих заходах. В середньому періодичність засідань проводиться 1(один) раз в місяць.

Головою ради обирається директор школи або його заступник з виховної роботи.

Шкільна рада не підпорядковується комісіям у справах неповнолітніх.

Функції Ради профілактики правопорушень серед унів:

Рада є суто профілактичним органом, що й визначає її функції:

Діагностична функція реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів, з’ясування реального стану навчально-виховного процесу.

Координуюча функція зумовлює ефективність взаємозв’язків між ланками ради, а також суб’єктами зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, сім’я, однолітки, заклади культури).

Творча функція надає комісії право добору доцільних психолого-педагогічних, соціальних, організаційних впливів на школярів із врахуванням конкретних умов і особливостей.

Проективну функцію рада виконує, розробляючи нові ефективні форми і методи реагування на очікувану і реальну ситуацію із відхиленнями у поведінці чи із порушеннями морально-правових норм.

Оціночно-узагальнююча функція ради полягає у виборі адекватної системи її роботи на підставі аналізу і оцінки наявного стану.

Просвітницька функція реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань із права, психології, медицини, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень серед школярів.

Прогнозуюча функція полягає у прогнозуванні результатів впливу педагогічних заходів на учнів, які мають відхилення у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм.

Кiлькiсть переглядiв: 158

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.