Науково-методична проблема,
над якою працює методичне об’єднання класних керівників:
«Роль особистісно орієнтованої педагогіки
в роботі класного керівника»
Сучасний класний керівник в спеціальній загальноосвітній школі-інтернат, де навчаються глухі та слабочуючі діти, а також діти зі складними комбінованими дефектами, — це людина, яка володіє системним мисленням, здатна своїми діями не тільки досягти визначних успіхів, але і створити безпечні умови життєдіяльності; врахувати інтереси глухої дитини; вміє створювати комфортні умови для спілкування та життєдіяльності дітей.
Такий погляд на особистість сучасного класного керівника обумовлює відповідні професійні й особистісно - значущі якості:.
- інтерес до професійної діяльності;
- сформованість духовних цінностей;
- сформованість найважливіших моральних якостей (відповідальність, почуття такту, симпатія, працьовитість)
Аналіз світових тенденцій у галузі освітньої діяльності засвідчує зростання вимог до професіоналізму й особистих якостей педагога. І це не випадково: адже ключова роль у вирішенні пріоритетних завдань державної політики у галузі навчання і виховання належить саме вчителю, який спроможний вибудувати індивідуальну модель роботи з кожною дитиною, розвивати її здібності і одночасно вдосконалюватися та саморозвиватися до динамічних умов соціального життя.
Коло функціональних обов’язків класного керівника у школі включає
- організацію діяльності класного колективу;
- організацію навчальної діяльності всього класу та окремих учнів;
- організацію життя класу в позаурочний час;
- всебічне вивчення та виховання особистості;
- роботу з батьками.
Модель виховання кола функціональних обов’язків класного керівника будується на таких пріоритетах:
- Основа освітньої системи - гуманістична
- Парадигма освітньої системи - дитиноцентриська
- Провідний фактор розвитку - психологічний
- Організаційні форми - особистісно орієнтована, диференційована
- Підхід до дитини - педагогіка співпраці, свобода вибору
- Характер змісту виховної системи - культурологічний
Голова методичного об'єднання класних керівників: Корчоха Тамара Миколаївна
Коментарi