Положення
про Раду профілактики правопорушень серед учнів
КЗ "Новомиргородська спеціальна
школа Кіровоградської обласної ради"
Шкільна рада профілактики правопорушень серед учнів створюється у Комунальному закладі "Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради" із числа педагогічних працівників школи, представників правоохоронних органів, старшокласників і є складовою частиною системи шкільного самоврядування.
Завдання Ради профілактики правопорушень серед учнів :
1.Створити максимально сприятливі умови для співробітництва педагогів, учнів та їх батьків, з метою запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей і підлітків
2.Сформувати єдиний шкільний колектив із здоровим моральним мікрокліматом
3.Забезпечити координацію усіх шкільних ланок, які організовують життєдіяльність учнівського колективу
4.Постійно підвищувати ефективність виховної роботи з учнями
5.Сприяти розвитку учнівського самоврядування
6.Формувати громадську активність, самостійність, відповідальність учнів
7.Здійснювати профілактику негативних проявів поведінки учнів
Організація роботи Ради профілактики правопорушень серед учнів:
Шкільна рада профілактики правопорушень серед учнів складається із 7-9 осіб у залежності від загальної кількості учнів у школі.
Із числа працівників школи до ради входять заступник директора з виховної роботи, соціальний педагог, шкільний психолог, вчителі-предметники.
Із числа старшокласників до складу ради входять представники або голови учнівського самоврядування.
Періодичність засідань визначається в залежності від загального стану профілактичної роботи у школі, обстановки у місті, необхідності у рішучих заходах. В середньому періодичність засідань проводиться 1(один) раз в місяць.
Головою ради обирається директор школи або його заступник з виховної роботи.
Шкільна рада не підпорядковується комісіям у справах неповнолітніх.
Функції Ради профілактики правопорушень серед унів:
Рада є суто профілактичним органом, що й визначає її функції:
Діагностична функція реалізується через систему заходів, спрямованих на виявлення характеру і рівнів відхилень у поведінці учнів, з’ясування реального стану навчально-виховного процесу.
Координуюча функція зумовлює ефективність взаємозв’язків між ланками ради, а також суб’єктами зовнішнього впливу на характер поведінки учнів (школа, сім’я, однолітки, заклади культури).
Творча функція надає комісії право добору доцільних психолого-педагогічних, соціальних, організаційних впливів на школярів із врахуванням конкретних умов і особливостей.
Проективну функцію рада виконує, розробляючи нові ефективні форми і методи реагування на очікувану і реальну ситуацію із відхиленнями у поведінці чи із порушеннями морально-правових норм.
Оціночно-узагальнююча функція ради полягає у виборі адекватної системи її роботи на підставі аналізу і оцінки наявного стану.
Просвітницька функція реалізується за рахунок створення певної системи поширення знань із права, психології, медицини, які сприятимуть ефективному вирішенню завдань профілактики правопорушень серед школярів.
Прогнозуюча функція полягає у прогнозуванні результатів впливу педагогічних заходів на учнів, які мають відхилення у поведінці, на профілактику порушень морально-правових норм.
Коментарi