Аналіз діяльності соціального педагога

протягом 2 півріччя 2016/2017 навчального року

Діяльність соціального педагога школи-інтернату була спрямована на реалізацію таких завдань:

· здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей – сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей – напівсиріт, дітей з неповних сімей, дітей – інвалідів, дітей, які проживають в сім’ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей, учнів, які стоять на внутрішкільному обліку, дітей, схильних до правопорушень та тих, що перебувають на обліку в ССД;

· організація отримання діагностичних відомостей про учнів школи;
організація просвітницької роботи для батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу;

· організація необхідної консультативної психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, які потребують піклування і підтримки (діти з обмеженими фізичними можливостями, сироти, напівсироти, діти-інваліди);

· організація соціально-психологічного обстеження, надання консультативної допомоги дітям та батькам з багатодітних, неповних, неблагонадійних та інших проблемних сімей;
організація профілактичної роботи з попередження девіантної поведінки;

· профілактика правопорушень неповнолітніх, дитячого побутового, дорожньо-транспортного травматизму;
сприяння здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і

· шкідливих звичок серед підлітків;
прогнозування та профілактика можливих негативних виявів та їх вплив на особистість дитини;

· підтримка взаємозв’язку школи з іншими організаціями з метою реалізації захисних функцій соціального педагога.

Для реалізації цих завдань була вибрана проблемна тема соціального педагога «Соціально – педагогічний супровід навчально – виховного процесу в контексті соціалізації учнів з особливими освітніми потребами», яка визначена на основі проблемної теми закладу. З цією метою був розроблений відповідний план роботи на 2 півріччя навчального року, план спільних дій з Новомиргородським районним центром зайнятості, Новомиргородського РВ Управління ДСНС України у Кіровоградській області, план спільних дій щодо запобігання злочинності та подолання дитячої бездоглядності з Новомиргородським ВП Маловисківського ВП ГУНП в Кіровоградській області.

На початку навчального року соціальним педагогом була проведена паспортизація класів та школи, зібрані і упорядковані списки учнів потребуючих категорій. На початку навчального року соціальним педагогом була проведена паспортизація класів та школи, зібрані і упорядковані списки учнів потребуючих категорій. Таких дітей протягом року в школі навчалось 115 (47 дівчат і 68 хлопців). З них 44 виховуються в багатодітних сім’ях, 41 дитина в малозабезпеченій сім’ї, 4 дитини сироти (діти під опікою) – 4, – 1 дитина проживає в сім’ї, яка постраждала від наслідків ЧАЕС.

У школі систематично ведеться робота з дітьми, які стоять на шкільному обліку (на кінець н.р. – 10). З ними проводилась відповідна робота: профілактичні бесіди, відвідування вдома, розмова з вчителями з приводу поведінки на уроках. Проводяться регулярні рейди - перевірки стану відвідування уроків. Після цього з боку адміністрації, соціального педагога проводилася робота з батьками, учнями та класними керівниками щодо запобігання пропусків занять без поважних причин, більш відповідального ставлення до навчального процесу з боку учнів та батьків щодо запобігання дитячої бездоглядності. Батьки письмово попереджалися щодо пропусків уроків їх дитиною без поважних причин, про незадовільну поведінку, порушення внутрішнього розпорядку, про початок канікул.

Кiлькiсть переглядiв: 286

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.