№ п/п | Зміст роботи | Відповідальні за проведення |
1 | Обговорення і затвердження плану роботи школи та плану роботи методичного об’єднання на 2021-2022н. р. | Голова МО, члени МО |
2 | Вибори голови МО та секретаря, їх затвердження. | Члени МО |
3 | Обговорення роботи над творчим проектом школи Оформлення народознавчої кімнати «Українська світлиця». | Голова МО, члени МО |
4. | Рекомендації щодо планування виховної роботи, інформаційні матеріали про деякі організації виховної роботи.(Освіта.UA) | Голова МО, члени МО |
5. | Опрацювання Положення про пансіон в КЗ та Договору про надання послуг проживання та утримання учня у пансіоні КЗ « Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради». | |
ЖОВТЕНЬ |
1 | Забезпечення ефективного педагогічного супроводу сім’ї в сучасному закладі освіти . | Вихователь Воймаренко Т.В. |
2 | Допомога батькам у вихованні дітей під час канікул. Розробка практичних порад. | Вихователь Крикотненко Р.В. |
3 | Як зростати здоровими. Жити, а не виживати. | Вихователь Озерова В.С. |
4 | Що робити , якщо дитина грає в жорстокі ігри. | Соціальний педагог Мазуренко Л.Ю. |
5 | Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами. Методичні рекомендації. | Голова м/о Пишоха Л.В. |
СІЧЕНЬ |
1. | Формування національно-патріотичної вихованості учнів: українські традиції та сучасні підходи. З досвіду роботи. | Вихователь: Мар’яновська Н.С. |
2. | Прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання способам уникнення конфліктів у колективі та суспільстві | Вихователь: Шадлова Л.М. |
3 | Особливості соціально-педагогічної роботи з підлітками схильними до правопорушень, та з дітьми шкільного віку із неблагодійних сімей. | Вихователь: Холодова О.С. |
4 | Формування соціальних компетентностей учнів в умовах школи-інтернату | Вихователь: Кротова Г.Т. |
5 | Спільна робота вихователя та класного керівника-основа успішного виховного впливу на особистість учня | Вихователь: Суботіна Н.Т. |
6. | Виступ соц.педагога «Профілактика булінгу (цькування) в учнівському колективі» та «Порядок реагування на випадки булінгу у закладі освіти» | Соц.педагог Мазуренко Л.Ю. |
БЕРЕЗЕНЬ |
1 | Тренінг «Самостійний вибір майбутньої професії. Хочу. Можу. Треба» | Вихователь: Озерова В.С. |
2 | Профорієнтаційне виховання учнів спеціальної школи – один із шляхів їх підготовки до самостійного життя і інтеграції в соціопростір | Вихователь: Морозова Я.А. |
3 | Праця як один із засобів корекції психофізичних вад дітей з порушенням розумового розвитку | Вихователь: Зінченко С.В. |
| | |
| Звіт вихователів, які атестуються “Мої педагогічні знахідки” (Перегляд відео-слайдів, відкритих виховних годин, самопідготовок, обговорення) | Вихователі: Крикотненко Р.В.Білоус Л.П., Шадлова Л.М., |
ТРАВЕНЬ |
| | |
| | |
1 | Обмін досвідом «Зовнішня і внутрішня культура. Як я виховую її в своїх учнів» | |
2 | Проведення діагностування педагогічних кадрів для визначення структури методичної роботи на новий навчальний рік | Члени МО |
3 | Звіт про роботу над проблемним питанням вихователя | Вихователі |
4 | Підведення підсумків виховної роботи вихователів у 2020-2021 н. р. та визначення завдань на новий навчальний рік | Голова МО |
Коментарi