Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Робота і потенціал вчителя початкових класів має визначальний характер у формуванні сталої системи життєвих цінностей дитини, яке відбувається саме в молодшому шкільному віці.

Психофізичні особливості дітей даної категорії враховані в роботі кожного педагога даного підрозділу. Проте найголовнішим фактором посиленої уваги є гуманістичність у вихованні. А загальнолюдський характер професії спрямовує основну увагу не лише на знання, а й на особистість вихованця. "Знання можуть бути купою каміння, під якою похована особистість. Але можуть бути і пірамідою, на вершині якої стоїть особистість", - зазначає російський драматург Віктор Розов.

Робота методичного об’єднання вчителів початкових класів в Новомиргородській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради підпорядковується плану і науково-методичній проблемі, над реалізацією якої всі працюють .

До складу об’єднання входе 8 педагогів , шестеро з яких є вчителями вищої категорії та вчителями –методистами. Досвід і бажання якісно робити свою роботу спрямовують методичне об’єднання на вдосконалення своєї методичної бази, а також на розробку і адаптацію нових знань, форм, засобів і способів до освіти і виховання дітей з особливими потребами.

Особливості роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів

Серед різноманітних педагогічних освітніх новацій наше методичне об’єднання особливу увагу надає інтерактивному навчанню.

У впровадженні інноваційних методів і технологій педагоги перш за все керуються п’ятьма основними заповідями:

любити, вірити, знати, поважати та розуміти дитину як основний об’єкт і суб’єкт навчальної діяльності.

Враховуючи психологічні особливості учнів з вадами слуху та рівень їх готовності до спілкування, педагоги вважають, що інтерактивні технології навчання в початковій школі для дітей з вадами слуху варто запроваджувати з роботи в парах, оскільки саме тоді учні отримують можливість говорити, а це необхідно для наших дітей.Під час роботи в парі, з партнером кожен з учнів працює активно, тому цю технологію використовують на будь-якому етапі уроку.

Інтерактивне навчання – це сукупність технологій , тому кожен учитель використовує один із чотирьох їх видів залежно від мети та форми уроку, а також від сформованості певних умінь і навичок учнів.

Учителі початкових класів нашої школи – це люди не тільки з життєвим досвідом, а й великим багажем знань, люди активні, енергійні, завзяті, з невичерпним прагненням творчої діяльності.

Оскільки педагог не може бути пересічною людиною, вчителі постійно працюють над собою, займаються самоосвітою, вдосконаленням педагогічної майстерності, про що свідчить динаміка розвитку колективу.

Над чим працюємо:


Науково-методична проблема, над якою працює Новомиргородська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради:

«Особистісно орієнтований підхід до розвитку, виховання і навчання дітей через відновлення змісту освіти та впровадження нових освітніх технологій на всіх ступенях навчання»


Науково- методична проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів початкових класів:

«Поєднання інноваційних та традиційних форм і методів роботи як один із напрямків підвищення якості навчально-виховного процесу"»

Девіз: "Кожній дитині світло знань".

Голова методичного об’єднання вчителів початкових класів:

Корчоха Тамара Миколаївна

Кiлькiсть переглядiв: 347

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.