29 жовтня відбулося засідання методичного об'єднання вчителів корекційної роботи на тему: "Підвищення якості навчального процесу шляхом поєднання інноваційних технологій та усталених методів роботи". З повідомленнями з даної тематики виступили Ошурко О.М. , Шуригіна О.М., Рябошапка В.В.
Голова МО Ткаченко Т.А. ознайомила присутніх з новинками періодичної преси, зокрема журналами "Дефектолог" та "Дитина з особливими потребами", дописи в яких були присвячені роботі з дітьми, які мають вади слуху.
27.03.2019 р. відбулося засідання методичного об’єднання вчителів корекційної роботи з розвитку слухо-зоро-вібраційного сприймання мовлення та формування вимови на тему: «Сучасні вимоги до проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами. Методика. Пошук. Досвід.». З доповідями з власної теми самоосвіти виступили вчителі-дефектологи Ткаченко Т.А., Степанова Ю.І., Брижіцька М.К., Зубріцька І.В., Ошурко О.В.
Січень 2019
№ | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1 | Підведення підсумків відкритих занять з метою обміну досвідом. | Звіт | Яриш С.А. |
3 | «Розвиток мовлення та слухо-зоро-вібраційного сприймання шляхом використання ІКТ» | Дискусія | Члени МО |
4 | Виступ з власної теми самоосвіти | Виступ | Члени МО вищої категорії |
5 | Знайомство з новинками періодичної літератури | Огляд | Яриш С.А. |
Жовтень
№ | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1 | Підведення підсумків занять з метою обміну досвідом. | Звіт | Яриш С.А. |
2 | «Підвищення якості навчального процесу шляхом поєднання інноваційних технологій та усталених методів роботи» | Круглий стіл | Члени МО |
3 | Повідомлення з теми самоосвіти молодими педагогами | Виступ | Члени МО |
4 | Знайомство з новинками періодичної літератури | Огляд | Яриш С.А. |
Робота між засіданнями:
1. Взаємовідвідування корекційних занять – члени МО.;
2. Самоаналіз корекційно-розвиткового заняття – члени МО.;
3. Проведення занять з метою обміну досвідом – члени МО.;
Засідання методичного об’єднання
Серпень
№ | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1 | Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання вчителів корекційно-розвиткових занять в 2017 – 2018 н. р. | Звіт | Яриш С.А. |
2 | Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання на 2017 – 2018 н. р. | Обговорення | Члени МО |
3 | Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем. | Обговорення | Члени МО |
4 | Організація проведення взаємовідвідування корекційно-розвиткових занять педагогами. | Обговорення | Члени МО |
Робота між засіданнями
1. Робота над темою самоосвіти. Опрацювання фахових видань – Члени МО;
2. Відвідування корекційних головою МО – Яриш С.А.;
3. Проведення відкритих занять з метою обміну досвідом – члени МО;
Засідання МО вчителів корекційної роботи №4
Березень№ | Зміст роботи | Форма реалізації | Виконавці |
1 | Підведення підсумків майстер-класів, педагогічних практикумів та відкритих занять з метою обміну досвідом. | Звіт | Яриш С.А. |
2 | Звіт наставників про організацію роботи молодих педагогів. | Звіт | Ткаченко Т.А. Корчоха Т.М. Барченкова О.Ф. |
3 | «Сучасні вимоги до проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами. Методика. Пошук. Досвід.» | Методичне заняття | Члени МО |
4 | Представлення дидактичного матеріалу з корекційно-розвиткових занять | Виступ | Яриш С.А. |
5 | Знайомство з новинками періодичної літератури | Огляд | Яриш С.А. |
Засідання №2 методичного об'єднання вчителів корекційної роботи
31.10.2017 в Новомиргородській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті I-III ступенів Кіровоградської обласної ради відбулось друге засідання МО вчителів корекційної роботи. Вчитель-дефектолог Яриш С.А. звітувала про пророблену роботу та підвела підсумки проведення педагогічних практикумів з постановки звуків. Від імені наставників виступила Корчоха Т.М., давши позитивну оцінку діяльності молодих педагогів та відзначаючи їх успіхи у проведенні корекційних занять. Молоді спеціалісти, у свою чергу, висловили подяку наставникам та розповіли про власні досягнення і користь організованого практикуму. Саме обмін досвідом, взаємовідвідування корекційних занять допомогли вчителям правильно організувати свою роботу та досягнути результативності праці. Наприкінці виступили заступники директора закладу з НВР та ВР, присутні на засіданні, Подолян І.К. та Степанова Ю.І.
З 11 квітня вчителі-дефектологи проводять тренінги по постановці звуків для молодих спеціалістів (вчителів початкових класів). Ткаченко Т. А., Шуригіна О. М., Брижицька М. К. провели майстер-класи та поділилися своїм досвідом і власними напрацюваннями з даної теми. Учасники тренінгу отримали практичні поради, які вони зможуть реалізувати у своїй практиці.
11.01.2017 в Новомиргородській спеціальній загальноосвітній школі – інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради відбулося засідання МО вчителів корекційної роботи.
Засідання було проведено за таким планом:
1. Доповідь «Підбір мовного матеріалу для уроків української мови в середніх та старших класах». Бажановська Н. М.
2. Поради вчителя-дефектолога «Як правильно готуватися до індивідуального заняття». Яриш С. А.
3. Аналіз проведених перевірок виразного мовлення та розуміння прочитаного. Яриш С. А.
4. Майстер-клас «Розвиток графічних навичок та його зв’язок зі звуковимовою у дітей з вадами слуху». Корчоха Т. М.
5. Моделювання структури корекційного заняття відповідно до етапів постановки звуків. Члени МО.
6. Огляд новинок періодичної преси з питання «Логозарядка. Корекційна робота з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення». Ткаченко Т.А.
Також голова методичного об’єднання Яриш С.А. оголосила про проведення практичного семінару «Обмін досвідом», який відбудеться під час наступного засідання, та запропонувала вчителям підготувати власні розробки індивідуальних занять.
31.10.2016 р. в Новомиргородській спеціальній загальноосвітній школі – інтернат І-ІІІ ступенів Кіровоградської обласної ради відбулося засідання МО вчителів корекційної роботи.
Голова методичного об’єднання Яриш С. А. продемонструвала власну методичну розробку на допомогу молодим спеціалістам «Поради вчителя-дефектолога. Малюнки та дидактичні ігри в діяльності вчителя під час корекційних занять».
Бестаченко О. В. провів майстер-клас на тему: «Система вправ з удосконалення техніки читання для дітей молодшого шкільного віку з особливими потребами».
Брижіцька М. К. підготувала огляд новинок періодичної преси з теми «Дисграфія на грунті порушення мовленнєвого аналізу та синтезу» та проаналізувала основні статті з даної тематики.
Також в ході засідання членами методичного об’єднання було обговорено відкрите індивідуальне заняття в підготовчому класі.
Коментарi