МЕТА І ЗАВДАННЯ
ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

· виховання школярів на загальноприйнятих нормах етики і моралі;

· виховання гармонійно та всебічно розвинутої особистості;

· розвиток естетичних смаків і уподобань школярів, залучення до прекрасного, до уміння сприймати і цінувати мистецтво;

· надання допомоги батькам у сімейному вихованні, творча співпраця з батьківською громадськістю;

· робота класного керівника з обдарованими учнями;

· пошуки шляхів розвитку творчого потенціалу кожного класного керівника;

· впровадження активних інноваційних форм виховної роботи;

· вивчення і впровадження в практику педагогічної майстерності класного керівника з питань психолого- педагогічного спілкування з учнями різних категорій;

· активізація роботи класних керівників з питань збереження життя і здоров’я дітей як найбільшої цінності;

· пропаганда здорового способу життя, залучення до занять спортом, фізкультурою, загартування організму;

· поглиблення роботи щодо інформування школярів з питань проблеми ВІЛ/ СНІДу;

· впровадження в систему виховної роботи заходів по запобіганню насильства над дітьми та між дітьми, попередження травматизму.

План роботи ШМО класних керівників на 2016 – 2017 н.р.
І засідання (серпень)
Організаційне

1. Про результати виховної роботи у 2015-2016 навчальному році (Голова МО Щербій Т.Д.)

2. Визначення основних напрямів методичної роботи на 2016-2017 н. р. (Голова МО Щербій Т.Д.)

3. Нормативно-правове забезпечення виховного процесу (заступник директора з виховної роботи Степанова Ю.І.)

4. Діагностування класних керівників.

5. Обговорення плану роботи методичного об’єднання класних керівників на новий навчальний рік.

6. Обов’язки та завдання класних керівників у світлі сучасних вимог.

7. Опрацювання матеріалів педагогічних періодичних видань.

Робота між засіданнями

1. Складання та затвердження соціальних паспортів класів, планів виховної роботи.

2. Огляд класних куточків

3. Участь у шкільних заходах.

4. Підготовка звітів про відвідування учнями школи та прийняті міри щодо попередження пропусків занять без поважних причин.

5. Відвідування виховних заходів.

ІІ засідання (листопад)
ТЕМА. Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв`язання конфліктів

1.Використання новітніх технологій у виховній роботі школи (Ткаченко Т.А.)

2. Система роботи класного керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування (Барченкова О.Ф.)

3. Практикум. Виховний захід: « Подивись на себе очима своїх товаришів»(Сущенко К.І.)

5. Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання запропонованої проблемної ситуації.

6. Конфлікти. Урегулювання конфліктних ситуацій в класних колективах. Методи роботи з агресивними дітьми (практичний психолог)

7. Обмін досвідом: «Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом».

8. Огляд літератури з даної проблеми.

Робота між засіданнями

1. Переглянути та уточнити соціальні паспорти класів.

2. Взяти на контроль учнів, які порушують поведінку та не відвідують школу без поважних причин.

3. Участь у шкільних заходах.

4. Відвідування виховних заходів.

ІІІ засідання (січень)
ТЕМА. Превентивне виховання учнів – пріоритетний напрямок виховання.

1. Соціально-економічні тенденції розвитку суспільства і проблеми профілактичної виховної роботи з неповнолітніми (лекція) ( Бажановська Н.М.)

2. Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів (Тиха Е.М.)

3. Методичний фестиваль класних керівників:

· напрямки правовиховної роботи (Дементій С.М.)

· система заходів з правовиховної роботи (Ошурко О.М.)

· система профілактики правопорушень (Подолян С.М.)

· система роботи з попередження правопорушень (Бестаченко О.В.)

· орієнтовна тематика з морально-правового виховання (Корчоха Т.М.)

· роль ради профілактики (Шербій Т.Д.)

· вивчення особистості важковиховуваних школярів (Бутенко А.О.)

Робота між засіданнями

1. Самоосвіта класних керівників.

2. Проведення виховних заходів.

3. Участь у шкільних конкурсах, тематичних тижнях

ІV засідання (березень)
ТЕМА. Система роботи класного керівника в сучасній школі

1. Система роботи класного керівника в сучасній школі. (Шуригіна О.М.)

2. Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів. (Рябошапка В.В.)

3. Опитування класних керівників на тему: «Система стимулювання та заохочень у виховній роботі з учнями класу».

4. Використання новітніх технологій у виховній роботі. (Височин О.А.)

5. Презентація досвіду класних керівників.

Робота між засіданнями

1. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

2. Вивчення нових технологій організації виховного процесс.

3. Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік.

4. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників.

5. Самоосвітня діяльність вчителів.

Голова методичного об'єднання Щербій Т. Д.

План роботи методичного об'єднання класних керівників

на 2013/2014 навчальний рік

Заняття 1 (вересень)

1. Звіт про роботу методичного об'єднання за минулий 2012/2013 навчальний рік

2. 3авдання методичного об'єднання на наступний 2013/2014 навчальний рік

3. Документація класного керівника

Заняття 2 (жовтень)

1. Семінар: Особистісно орієнтована педагогіка та її роль в роботі класного керівника

а) Принципи діяльності ООП

б) Завдання ООП

в) Напрями роботи ООП

- духовно - естетична творча активність;

- фізична активність і здоровий спосіб життя;

- соціально — комунікативна активність;

- взаємодія з класним колективом через лідерів класу;

- взаємодія з батьками, громадськими організаціями.

Заняття 3 (листопад)

Круглий стіл «Самовиховання та самореалізація особистості дитини»

1. Психологія спілкування і взаємин у повсякденному житті:

а) Правила спілкування в групі

б) Культура спілкування

в) Дистанція в спілкуванні

(Офіційне, ділове, неформальне спілкування та спілкування із самим собою)

г) Словесне спілкування, спілкування за допомогою жестів.

д) Емоції людини і етика спілкування

ж) Взаємини в колективі

Заняття 4 (січень)

Семінар: Здоров’язберігаюча педагогіка та технології її реалізації

1. Загальне уявлення про здоров’язберігаючі освітні технології

2. Систиматика та взаємозв ’язок здоров’язберігаючих технологій

3. Школа сприяння здоров’ю: мода чи

веління часу?

Заняття 5 (березень)

Психолого - педагогічний семінар

Тема: «Взаємодія вчителів і батьків. Моделювання і рішення життєвих ситуацій»

Заняття 6 (травень)

1. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання на 2014/2015 навчальний рік

2. Підсумки роботи методичного об’єднання за 2013/2014 навчальний рік

Кiлькiсть переглядiв: 84

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.