Аналіз роботи МО класних керівників за 2015 – 2016 н. р.

Класний керівник – стрижень виховного процесу. Це нитка, яка зв’язує в одне ціле дитину, учителя-предметника, батьків, громадськість. Класний керівник – універсальна особистість. Це і вихователь, і психолог, і соціальний педагог, і педагог-організатор. Він повинен мати мудрість учителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька.

Для учня в школі немає ближчої людини, ніж класний керівник. Від нього залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей – великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ – неоціненний скарб справжнього педагога. Захоплення вчителя стає захопленням учнів. Інколи риси характеру класного керівника переходять у характер вихованців. Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!

Головним завданням методичної роботи у школі є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.

Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

МО класних керівників налічує 17 членів. З них:
вчителів вищої категорії: Барченкова О. Ф., Дементій С. М., Тиха Е. М.,
Корчоха Т. М., Височин О. А., Щербій Т. Д., Сущенко К. І.

вчителів І кваліфікаційної категорії: Бажановська Н. М.,
Подолян С.М.,Бестаченко О. В., Ткаченко Т. А.

вчителів ІІ кваліфікаційної категорії: Рябошапка В. В.

вчителів спеціалістів: Шуригіна О. М., Ошурко О. В., Брижіцька М. К., Бутенко А. О., Ошурко О. М.,

Вперше на посаду класного керівника призначено вчителя Рябошапку В. В.

Шкільне методичне об'єднання класних керівників працювало над проблемою: «Роль особистісно орієнтованої педагогіки в роботі класного керівника». Для розв’язання цієї проблеми на першому засіданні МО класних керівників була розглянута нормативно-правова база як основа діяльності класного керівника, надані рекомендації з питань планування й організації діяльності учнів. Розглядались питання морального виховання, формування в учнів потреби здорового способу життя. Методична робота з класними керівниками проводилась у формі круглих столів, дискусій, практикумів, тренінгів, що дозволило досягти більш точної, конкретної роботи в удосконаленні діяльності. Адже вчителі не лише вчились і приймали інформацію, а й були активними учасниками.

Члени МО класних керівників виступали з доповідями, рефератами з різних тем і напрямків виховної роботи. Шкільний психолог Куліченко Р. О. провів з учнями і вчителями анкетування, ділові ігри, тренінги та ін. Класні керівники постійно знайомилися з новинками методичної літератури. Мета роботи методичного об’єднання– сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника до пошуку нових форм і методів виховної роботи, створення умов для розвитку й саморозвитку дитини.

Під час взаємних відвідувань позакласних заходів, при організації відкритих годин спілкування, колективних творчих справ класні керівники вчились аналізувати свою роботу, правильно оцінювати її результати, виправляти недоліки.

Головне завдання в роботі класного керівника – створення умов для розвитку особистості учня. І досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним коллективом та діяльністю в суспільстві. Це:

· гурткова робота та робота з учнями;
· вивчення умов життя дітей вдома, кола їх спілкування у школі та поза нею, підтримка тісного зв’язку з батьками;
· виховні заходи з учнями.

В роботі МО класних керівників багато уваги приділялося проблемі налагодження індивідуального підходу до кожної особистості, розвитку творчого потенціалу дитини та профілактичній роботі, направленій на правовий аспект виховання учнів, схильних до правопорушень. Адже кожна дитина - це особистість, а кожна особистість потребує творчого підходу, великого терпіння і любові з боку педагога-вихователя.

Аналізуючи самооцінку роботи класного керівника, знову ж таки переконались у тому, що сьогодні дуже складно говорити про систему виховної роботи, оскільки кожен із класних керівників намагається відшукати свої шляхи вирішення, здавалося б, одних і тих же завдань. І чим вища майстерність класного керівника, тим результативнішим є процес виховання: менше конфліктів, більше доброти і взаєморозуміння у стосунках між педагогом і його вихованцями. Помітно впроваджуються нові форми роботи, прагнення йти в ногу з часом.

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.