Науково-методична проблема,
над якою
працює методичне об’єднання класних керівників:
«Роль особистісно орієнтованої педагогіки
в роботі класного керівника»


Сучасний класний керівник в спеціальній загальноосвітній школі-інтернат, де навчаються глухі та слабочуючі діти, а також діти зі складними комбінованими дефектами, — це людина, яка володіє системним мисленням, здатна своїми діями не тільки досягти визначних успіхів, але і створити безпечні умови життєдіяльності; врахувати інтереси глухої дитини; вміє створювати комфортні умови для спілкування та життєдіяльності дітей.

Такий погляд на особистість сучасного класного керівника обумовлює відповідні професійні й особистісно - значущі якості:.

  • інтерес до професійної діяльності;
  • сформованість духовних цінностей;
  • сформованість найважливіших моральних якостей (відповідальність, почуття такту, симпатія, працьовитість)

Аналіз світових тенденцій у галузі освітньої діяльності засвідчує зростання вимог до професіоналізму й особистих якостей педагога. І це не випадково: адже ключова роль у вирішенні пріоритетних завдань державної політики у галузі навчання і виховання належить саме вчителю, який спроможний вибудувати індивідуальну модель роботи з кожною дитиною, розвивати її здібності і одночасно вдосконалюватися та саморозвиватися до динамічних умов соціального життя.

Коло функціональних обов’язків класного керівника у школі включає

- організацію діяльності класного колективу;

- організацію навчальної діяльності всього класу та окремих учнів;

- організацію життя класу в позаурочний час;

- всебічне вивчення та виховання особистості;

- роботу з батьками.

Модель виховання кола функціональних обов’язків класного керівника будується на таких пріоритетах:

  • Основа освітньої системи - гуманістична
  • Парадигма освітньої системи - дитиноцентриська
  • Провідний фактор розвитку - психологічний
  • Організаційні форми - особистісно орієнтована, диференційована
  • Підхід до дитини - педагогіка співпраці, свобода вибору
  • Характер змісту виховної системи - культурологічний


Голова методичного об'єднання класних керівників: Корчоха Тамара Миколаївна

Кiлькiсть переглядiв: 376

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.